بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و برندسازی خود برسند. انجیتک یک آژانس فناوری مبتنی بر ارزش است.

گالری

ارتباط با ما

ایران ، تهران بزرگ

engitech@oceanthemes.net

02144556677

تحلیل بنیادی سهام

 تحلیل بنیادی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

شرکت سبدگردان البرز دارای مجوز رسمی و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار با تلاش تیم مدیریت، کارشناسان و کارکنان براساس سه اصل اعتماد، اطمینان و حرفه‌ای‌گری، خدمات متنوعی به سرمایه‌گذاران محترم ارائه می‌کند. شرکت سبدگردان البرز بر اساس این سه اصل خود را متعهد می‌داند برای مشتریان خود دستیاری امین و قابل اعتماد بوده و دارایی سرمایه‌گذاران را در قالب قراردادهای روشن و واضح با الویت‌دهی به صرفه و صلاح ایشان متناسب با میزان ریسک‌پذیریشان سرمایه گذاری کند

محتوای این گزارش در تاریخ 1 خرداد 1403 مورد بررسی و تحلیل بنیادی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی قرار گرفته است. این گزارش صرفا جهت اطلاع فعالین بازار سرمایه تهیه شده است و محتوای آن نباید به تنهایی جهت اخذ تصمیمات سرمایه‌گذاری و خرید و فروش این سهم مورد استفاده قرار گیرد. نظرات ارائه شده در این گزارش به هیچ عنوان، توصیه‌ای به خرید و فروش یا نگهداری سهام و سایر دارایی‌ها ندارد و مسئولیت استفاده از اطلاعات با خوانندگان گزارش است.

برای دانلود فایلpdf تحلیل بنیادی فنورد از لینک زیر اقدام فرمایید.

دانلود

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *